ادامه مطلب » هرآنچه باید درمورد پرده برقی بدانید وجود پرده یکی از نیاز های اساسی هر منزلی به حساب می آید به صورتی که نبود آن می تواند دکوراسیون منزل را مختل نماید

یکی از بهترین راه ها برای استفاده از رنگ در فضای خانه استفاده همزمان از رنگ های مکمل در دکوراسیون است.

در نهایت برای خرید اینترنتی پرده هوشمند در این نوع با رنگ و طرح دلخواهتان می توانید با پرده متین در ارتباط باشید و پیشنهاد میکنیم که از فروشگاه ما دیدن کنید.

در این مقاله سعی کردیم شما کاربران گرامی را با یکی از انواع پرده های استفاده شده در محیط های مسکونی، تجاری و اداری به نام پرده شید رومی و انواع مختلف آن اعم از خمیده، دبل، زبرا و بالونی و مزیت ها و موارد استفاده از آن در دکوراسیون های مختلف، آشنا کنیم.

این دو فاکتور قادر به فراهم کردن این دو مهم است. با استفاده از پرده شید رول می توانید به ساده کردن ظاهر هر پنجره ای بپردازید و خانه بدور از پرده شید ساده ریخت و پاش بودن بیش از حد داشته باشید.

پرده شید دارای یک وزنه پایینی است که ظاهری تمام‌شده به پرده می‌دهد و مانع از پیچیدن کامل پارچه به دور لوله توخالی در بالا می‌شود.

ویژگی قابل توجه دیگر پارچه شید این است که ضد الکتریسیته ساکن است و گردوغبار و آلودگی را به خود جذب نمی‌کند، بنابراین دیرتر از پرده‌های دیگر کثیف می‌شود.

شما می‌توانید پرده را به هر اندازه که می‌خواهید، بالا یا پایین ببرید و میزان نور وارد شده به اتاق و حریم خصوصی خود را تنظیم کنید.

اگر از نور کورکننده‌، تابش خیره‌کننده نور روی تلویزیون و تغییر رنگ مبلمان و فرش‌ها خسته شده‌اید، پرده شید می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

در پرده دبل شید برقی مکانیزم به این گونه است که زنجیر متصل به گیربکس حذف و به جای آن یک موتور به گیربکس وصل می‌شود، که باعث حرکت گیربکس و بالاو پایین رفتن پرده می‌شود.

چرا که هنگام عود کردن میگرن، وجود هر گونه نور برای فرد مبتلا بشدت آزار دهنده است.

شید رول دوبل مانع از مصرف بیشتر انرژی و کاهش نیاز به تهویه هوا در روزهای گرم سال می‌شود.

For more info پرده شید.

میشه بگید چقد برای تمیز کردن وشستن پرده ها می گیرید؟ آیا با مواد خاصی شستشو انجام میدید یا روش خاصی داره شستن این مدل پرده ها؟

یکی از گزینه های مناسب که می تواند زیبایی را در کنار قیمت ارزان پرده شید به همراه داشته باشد، پرده شید ساده می باشد.

By sam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *