شایان ذکر است که قیمت توافقی، سررسید و حجم آن دسته از قراردادهای اختیار معامله که در بورس معامله می‌شود، به صورت استاندارد و از راه بازار بورس تعیین می‌شود، در صورتی‌که این موردها در بازارهای خارج از بورس، با توافق طرفین و پس از مذاکره، تعیین می‌شود. منابع[ویرایش]

پس می توان نتیجه گرفت که این مخاطب است که مسیر موفقیت و یا شکست را برای یک حرفه مشخص می کند و تا یک کسب و کار مخاطب نداشته باشد نباید به پیشرفت کارش دل خوش کرد و انتظار بدست آوردن درآمد از آن را داشت.

یکی از رایج ترین روش های صحافی سررسید و سالنامه ها روش چسب گرم و دوخت است که به دلیل تعداد صفحات بالا و همچنین مصرف زیاد آن در طول سال بهترین گزینه برای افزایش کیفیت و استحکام سررسید است.

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟ در گفتگو ها شرکت کنید.

For more info سالنامه.

در صورت سفارش سررسید با جلد ترمو می‌توانید با استفاده از روش‌های داغ کوب، لیزری و چاپی لوگو و آرم خود را بر روی سررسید هک کنید.سالنامه جلد سلفون:

در سررسید مهرسام از مرغوب ترین چرم بازار استفاده شده است. علت بعدی تفاوت نوع کاغذ می باشد. در سررسید می توان از کاغذ تحریر رایج در بازار استفاده کرد که مرغوبیت خاصی ندارد و کیفیت سررسید را پایین می آورد اما سررسید مهرسام از کاغذ اندونزی ۷۰ گرم کرم رنگ استفاده می کند. تفاوت قیمت کاغذ اندونزی ۷۰ گرم با کاغذ تحریر معمولی سفید بسیار قابل توجه است. دیگر مواردی که در تعیین قیمت سررسید حائز اهمیت هستند کیفیت صحافی، گرماژ جلد، کیفیت چاپ و بسته بندی آن می باشد.

اگر در نظر دارید که یک سررسید خاص تهیه کنید، مهرسام چاپ بهترین انتخاب خرید سررسید برای شماست. با سررسید اختصاصی شما سررسید منحصربه‌فردی خواهید داشت.

جلد برخی از سررسید های چرم عاج های بلندتری دارند و هیچ کدام از روش های قبلی روی آن ها قابل اجرا نخواهد بود. می توانید در این مدل سررسید چرم ها از قطعه ای فلزی به نام پلاک استفاده کنید. پلاک های فلزی دارای چسب محکمی هستند که به راحتی بر روی سررسید چرم چسبانده می شوند. از مزیت های این روش لوکس بودن آن است.

طراحی جعبه و کارتن

هر سال بازار رقابت سفارش سالنامه های خاص و جذاب نسبت به پارسال ویا سایر رقبا، در کانون تبلیغات نقش سررسید آبرنگ گرم‌تر می‌شود.

سررسید اروپایی جایگاه دوم را در فهرست پرفروش‌ترین سررسیدهای تبلیغاتی به خود اختصاص داده است.

بخش پایانی: که شامل دفترچه تلفن، صورتحساب و موارد مشابه است.

این کاغذ با جلوه خاصی که به سررسید های تبلیغاتی می دهد در تولید و طراحی این مدل سررسید بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

یکی از درگیری های ذهنی مهم متقاضیان سررسید این است که آیا محصولی را که در آخر کار دریافت می کنند، کیفیت نمونه اولیه دارد یا خیر؟

By sam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *