فضای کمتری اشغال می کند و تعمیر و نگه داری آن راحت تر است. فایبر گلاس گزینه بهتری برای تصفیه فاضلاب های بیمارستان ها و رستوران ها نسبت به سایر جنس ها می باشد.

با توجه به موارد فوق جنس سازه پکیج‌های تصفیه‌فاضلاب متفاوت خواهد بود.

پکیج تصفیه فاضلاب رستوران مشخصات پکیج مراحل تصفیه فاضلاب

فضایی که برای احداث تجهیزات تصفیه فاضلاب مورد نیاز است به میزان دبی فاضلاب وابسته است. معمولا برای فاضلاب‌های کوچک به فضای کمی نیاز بوده و حتی می‌توان سیستم مورد نظر را زیر زمین نصب کرد.

For more info پکیج تصفیه فاضلاب.

این اجازه را می دهد تا جدایی نهایی بین آب و آلودگی باقی مانده اتفاق بیفتد. سپس آب تصفیه شده مطابق با استانداردهای خروجی موجود است و می تواند از مخزن به محیط طبیعی منتقل شود.

استفاده از روش های یاد شده در تصفیه فاضلاب بسیار کاربردی بوده و تقریبا در اکثر تصفیه خانه ها از یکی از این روش ها بهره گیری می شود.

روش کار بدین شکل است که فاضلاب را در ابتدا توسط توری‌های با درجه‌بندی مختلف غربال می‌کنند تا جامدات معلق یا شناور بزرگی که می‌توانند به تجهیزات تصفیه فاضلاب صدمه بزنند، جدا شوند. در صورت نیاز فاضلاب را از یک آسیاب بزرگ عبور می‌دهیم تا ذرات بزرگ را خرد کند. اگر شدت جریان فاضلاب زیاد باشد، با وارد کردن به حوضچه‌های کاهش سرعت، آن را آرام‌تر می‌کنیم. سپس فاضلاب را وارد محفظه هوادهی کرده و به صورت مداوم آن را مخلوط می‌نماییم تا اکسیژن کافی در اختیار میکروارگانیسم‌ها قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت فراب تدبیر تصفیه می باشد

متداول ترین فرآیند تصفیه در پکیج‌ تصفیه فاضلاب، فرآیند لجن فعال و چربی گیر می باشد. در این فرآیند با ایجاد شرایط محیطی و بستر مناسب جهت رشد و فعالیت میکروارگانیسم‌ها، سبب مصرف آلاینده های آلی فاضلاب و جداسازی و زلال سازی آن ها می‌باشد.

تولیدکنندگان پکیج‌های آماده تصفیه را برای جریان‌های کم ۰.

پس از این مرحله، آب تصفیه‌شده از محل خروجی پساب عبور می‌کند و در آنجا به مسیر آب می‌پیوندد.

پساب جمع آوری شده از منابع تولید پکیج تصفیه فاضلاب فاضلاب ابتدا در یک واحد متعادل کننده با هم مخلوط می‌شود. این واحد که به عنوان ایستگاه پمپاژ نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد ، عملیات پمپاز و انتقال فاضلاب به محل ورودی پکیج را بر عهده دارد.

همچنین درون این حوضچه ها از دستگاه های دانه گیری برای این منظور استفاده می شود که بسته به شرایط موجود به صورت جریان های چرخشی و گردابی تمامی ذرات ریز درون آب را از آن جدا می کنند.

همین حالا جهت مشاوره رایگان، اطلاع از قیمت و مشخصات فنی محصولات با کارشناسان فراب تدبیر تماس بگیرید.

By sam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *