۱۷:۴۸ ۰ مرسی توضیح کامل و مفیدی بود

اگرچه با انجام این کارها شاهد میانبر برنامه‌های موردنظر در منوی استارت خواهید بود، اما برای دسترسی راحت‌تر می‌توانید در دسکتاپ هم میانبرهای این برنامه‌ها را قرار دهید.

با این حال همانطور که گفتیم، عناصر معمول مرورگر کنار می‌روند تا تجربه‌ی مشابه استفاده از یک برنامه را به دست آورید. این برنامه‌های تحت وب دارای پنجره‌ها، آیکون‌های تسک‌بار و میان‌برهای دسکتاپ جداگانه هستند.

می‌تونید از سرویس های اپ ساز آنلاین که تعدادشون هم کم نیست، استفاده کنید.

For more info تبدیل سایت به اپلیکیشن وب ویو.

شما می توانید با استفاده از این افزونه اپلیکیشن ساز وردپرس نرم افزار خود را در تمام مایکت های معتبر مانند گوگول پلی و حتی مایکت های ایرانی نظیر مایکت و بازار قرار دهید.

چون اپلیکیشن های که در اندروید و آیفون از ساختار مناسبی برخوردار نیستند از نظر گوگل تبدیل سایت به اپلیکیشن وب ویو یا اپل مورد تایید نیستند و رد میشن

امکان ساخت پلن عضویت عادی و ویژه و تغییر سطح دسترسی های کاربران

چرا باید یک اپلیکیشن موبایل برای سایت وردپرس خود ایجاد کنیم؟

اما اگر به هر دلیلی می‌خواهید آیکون آن را تغییر دهید، انجام این کار امکان‌پذیر به راحتی است.

سلام من یک سایت مخصوص ساخت و ساز دارم خواستم بدونم کدوم افزونه برای تبدیل سایتم به اپلیکیشن بهتر هست

همانند طراحی وب سایت شما برای طراحی نرم افزار خود نیز از رابط بصری استفاده می کنید و می توانید المان هایی مانند دکمه، لیست محصولات، تصاویر تمام عرض دلخواه و یا گالری تصاویر برای طراحی نرم افزار خود استفاده کنید.

برای درست کردن این برنامه‌ها می‌توانید از گوگل کروم یا مایکروسافت اج استفاده کنید که در ادامه به چگونگی انجام این کار می‌پردازیم.

سلام. افزونه های اپلیکیشن ساز موجود مخصوص سایت های فروشگاهی هستن. برای شما که سایت فروشگاهی ندارید، احتمالا داشتن اپلیکیشن چندان به کار نیاد.

خانه تکنولوژی و کالای دیجیتال اپلیکیشن و نرم‌افزار چگونه یک سایت را به اپلیکیشن ویندوز ۱۰ تبدیل کنیم؟

By sam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *