چکش های دوار از پیستون چکش الکترو پنوماتیک برای تولید انرژی با ضربه بالا استفاده می کنند ، که به آن امکان می دهد بتن حفاری یا تخریب کند.

کتراک تابستانی یا کتراک هوای گرم همانطور که از نامش پیداست جهت تخریب بدون انفجار و بی صدای سنگ و بتن در آب و هوای گرم و نیمه گرم مورد استفاده قرار میگیرد.

مثلا برای سنگ های خیلی سخت فواصل حفره ها باید ۱۵ سانتی متر و برای سنگ های نرم فواصل تا ۵۰ سانتی متر نیز می تواند بازدهی عالی داشته باشد.

انواع شوینده،رسوب بر و ضدعفونی کننده ادتا هیپوکلریت سدیم قرص کلر فرمالین سود مایع جرم گیر شیر آلات اسید سولفونیک اسید سیتریک مایع آب ژاول مشاهده سایر شوینده،رسوب بر و ضدعفونی کننده

در پروژه های تخریبی در برخی مواقع به موانع بزرگی برخورد میکنیم که نیاز به تخریب آنها احساس می شود. برای تخریب راه های مختلفی وجود دارد که به شرح زیر است.

اکسید کلسیم که با عنوان آهک زنده یا آهک سوخته نیز شناخته می‌شود، یک ترکیب شیمیایی بسیار پرکاربرد است این ترکیب به شکل جامد، به رنگ سفید، سوزاننده، قلیایی و به شکل کریستالی در دمای اتاق است.

کتراک پودری خاکستری رنگ است که برای تخریب سازی بتن و سازه های فیزیکی مورد استفاده قرار می گیرد و برای استفاده از آن حتما باید آموزش استفاده آن را ببینید.

همانطور که گفتیم ،مدت زمان کارایی کتراک بستگی به نوع سنگ دارد ممکن است در صورت خرید کتراک سخت بودن سنگ این مدت کمی طولانی تر شود.

پودر باید با آب شیرین سرد مخلوط شود و در اوایل روز قبل از اینکه سنگ یا بتن در معرض نور خورشید گرم شود بهتر است استفاده شود.

استفاده از اسید های حلال مانند اسید پانچر معایب بسیاری دارند از جمله عملکرد پایین که موجب شده استفاده آنها بسیار کاهش یابد ، اما نسبت به سایر تخریب کنندگان بتن قیمت کمتری دارد.

For more info خرید کتراک.

با توجه به سختی سنگ و جنس کتراک، باید شاهد ترکاندن سنگ بدون صدا باشیم. این مساله در زمان های مختلفی صورت می گیرد و عوامل نام برده در سرعت تخریب موثر هستند. اما نقطه قوت استفاده از کتراک برای ترکاندن سنگ بدون صدا، بی خطر بودن آن است.

بهتر است بعد از پر شدن چاله‌ها، درب چال‌ها را به وسیله‌ی گووه‌های چوبی محکم ببندید.

نکته خیلی مهم قبل از انجام عملیات شناخت سنگ و موقعیت قرار گرفتن آن است.

قطر حفره نیز هرچه بیشتر باشد تخریب بهتر و سریع تر انجام می شود.

By sam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *