در تمامی سوییت‌ها فقط کاناپه تختخواب شو برای نفرات سوم قرار می‌گیرد.

ساختمان چهارده طبقه ای با نمای شیشه‌ای در محله باغمیشه تبریز خودنمایی می‌کند و یکی از نوسازترین هتل‌های شهر تبریز است. درباره هتل لاله پارک تبریز صحبت می‌کنیم که در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد و با سبک معماری مدرن، دکوراسیون لوکس و امکانات متنوع توانست در مدت کوتاهی، شهرت و اعتبار زیادی به دست بیاورد.

اگر میهمان پیش از ساعت هشت صبح پذیرش شده و اتاق خود را تحویل بگیرد، هزینه کامل یک شب اقامت به عنوان شارژ اضافه منظور خواهد شد.

اتاق‌های هتل لاله پارک تبریز بر اساس متراژ و امکانات، نام‌گذاری و دسته‌بندی شده‌اند. ۱۷۳ اتاق از مجموع ۲۲۰ اتاق هتل لاله پارک تبریز، اتاق‌های استاندارد نام می‌گیرند که دارای متراژ ۳۵ مترمربع هستند.

For more info رزرو هتل لاله پارک تبریز.

اگر در میان هتل های تبریز، این گزینه را انتخاب کرده‌اید، در همین صفحه و از قسمت هتل های داخلی، نام هتل و شهر مقصد خود را وارد کنید. بعد از انتخاب تاریخ و مدت زمان اقامت، لیستی از اتاق های هتل به همراه قیمت برای شما نمایش داده می‌شود.

پایانه های مسافربری

پارکینگ هتل لاله پارک تبریز در دو بخش مسقف و روباز، به صورت رایگان برای مهمانان مقیم هتل قابل استفاده است.

در نزدیکی هتل لاله تبریز، رستوران‌ها و قیمت هتل لاله پارک تبریز کافه‌هایی وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

گفتنی است هتل کایا لاله که در شمال شرق تبریز واقع شده، با برخورداری از مناظر زیبای کوه‌های سرخاب و همچنین دیدی کامل از شهر، دو گزینه‌ی متفاوت را برای انتخاب چشم‌انداز به میهمانان ارائه می‌دهد. برای برگزاری انواع مراسم ها، شما می‌توانید از سالن های هتل لاله پارک تبریز که بسیار متنوع هستند، مانند سالن کنفرانس، همایش و مراسم با کلیه امکانات و آماده خدمت رسانی به مهمانان، بهره‌مند شوید.

سهی باقریهتل کایا لاله پارکهتل کایا مدرن‌ترین هتل ۵ ستاره تبریزه که هم محل برگزاری کنسرت‌های بزرگ و هم یکی از هتل‌های تاپ تبریز، که دارای اتاق های زیبا و متنوع با امکانات عالی و مجلل و در نزدیکی این هتل مجتمع تجاری و تفریحی لاله پارک قرار داره.

کاربر علی‌بابابسیار عالیما سه شب در این هتل اقامت داشتیم، بسیار تمیز و عالی بود و صبحانه خوب بود، ما خیلی حساسیت زیادی در مورد بهداشت داریم ولی این هتل عالی بود از هر جهت، ضمنا ویو اتاق هم عالی بود که عکسش رو ضمیمه کردم

از مزایای رزرو هتل از سایت علی بابا این است علی بابا طرف قرارداد با بیشتر هتل‌های تبریز است و به طور سالانه با آن‌ها قرارداد دارد.

برای عضویت در باشگاه سفر اقامت ۲۴ مشخصات خود را وارد نمایید.

از مطالب این وب‌سایت فقط می‌توانید برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع استفاده کنید. تمامی حقوق این وب‌سایت به شرکت آرا جهان نوین گستر اطلس تعلق دارد.

 

By sam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *