این دستگاه برای برجای ماندن لک های خورشیدی که بر روی قفسه ی سینه یا بازو و …. است موثر بوده و پاسخ گوی خوبی محسوب می شود.

حسن این روش در این است که فقط قطعات رنگی مرتبط با طول موج لیزری وارد شده به پوست مورد هدف قرار میگیرند و بافتهای جانبی از سوختگی در امان باقی می مانند.سه لیز کیو سوییچ با طول موجهای متفاوت و میزان نفوذ متفاوت و جذب رنگی مختلف برای از بین بردن تاتوها وجود دارند.

لیزر کیوسوئیچ یکی از درمان‌های بسیار کم‌خطر و بدون هیچ برشی برای رفع لک‌های پوستی، کک ومک و پاک کردن خال‌کوبی است. معمولا پس از اولین جلسه درمان بعد از انجام لیزر محل درمان قرمز و ملتهب می‌شود. این حالت بعد از چند ساعت یا نهایتا یک الی دو روز برطرف می‌شوند این عوارض کاملا طبیعی بوده و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

ثبت نام شماره موبایل خود را وارد کنید ورود به سایت

For more info بهترین دستگاه لیزر کیوسوئیچ.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اولین توصیه پس از درمان با دستگاه لیزر کیوسوپیچ، بستن زخم ها و باندپیچی تمیز و مرتب موضع

روش استاندارد طلایی برای از بین بردن تاتو است که نتایجی عالی و قابل پیش بینی با ایمنی خوب برای بیمار تعیین میکند.با استفاده از این روش پالسهای پرقدرت لیزر در کسر بسیار کوچکی از ثانیه وارد پوست میشود و رنگدانه های ناتو را هدف قرار میدهد .

چرا که توانسته است به خوبی لکه های تیره رنگ موجود در پوست افراد را درمان کند. ما در این مقاله می خواهیم به بررسی کامل و جامع لیزر کیوسوییچ بپردازیم و شما را با این روش مفید آشنا کنیم، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

عده‌ای دچار خال و لکه‌های پوستی تیره قیمت دستگاه کیوسوئیچ هستند، عده‌ای را جای جوش‌های قدیمی آزار می‌دهد و افرادی نیز قصد پاک کردن خالکوبی قدیمی‌شان را دارند.

لیزر کیوسوئیچ می‌ تواند رنگدانه های پوست ناحیه مورد نظر را مورد هدف خودش قرار بدهد و لکه های پوستی را به طور کامل پاک کند. از طرفی عوارض ناشی استفاده از این لیزر بسیار کم می باشد و نتیجه فوق العاده ای دارد.

پاک کردن تاتو, جوانسازی پوست, درمان لک صورت و بدن, منافذ پوست

If no adjust is famous, cure parameters need to be adjusted. With many cure therapies, increase the number of passes for each treatment place and/or even the frequency.

با استفاده از دستگاه لیزری که برای پاک کردن تاتو و یا خالکوبی استفاده می شود به جرات می توان گفت که بالای ۹۰ درصد از اثرات تاتو محو و از بین می روند.

۳ مقایسه

By sam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *