برای تمیز کردن پیپ لوله ی آن را می تواند جدا کرد و به راحتی تمیز کرد، مرکز پیپ دارای فیلتر سم دود ، فیلتر روغن بخار و دود و مواد مضر را جذب می کند و پیپ کشیدن را ایمن می کند.

فقط سبد خرید خودتُ پر کن !! در پایان ثبت سفارش، تخفیف شما اعمال می گردد .

سیگار برگ، یک سیگار معمولی نیست. از استنشاق دود خودداری کنید تا حالت تهوع نگیرید.

ست پیپ جویولدلف رزوود (بلسان) چوبی دست ساز همراه لوازم جانبی…

For more info سیگار برگ.

این کل کاریست که باید انجام دهید.حالا اگر از پیپ کشیدن لذت بردید می توانید از پیپها و ابزارهای گران قیمت استفاده کنید.اگر احساس می کنید داخل پیپ صدای قل قل می کند به دلیل رطوبت زیاد توتون است.به سادگی پیپ را از دهان خود بردارید و با یک نخ تمیز کننده که داخل دسته پیپ فرو می برید رطوبت را پاک کنید.

و توجه به جزئیات و همچنین ساخت از مواد با کیفیت بالا را انتخاب کرده است.

این مدل از سیگار های برگ دارای فیلتر لب پلاستیکی بوده و کیفیت فوق العاده ای را به همراه دارد. شما می توانید این سیگار برگ را اورجینال و با طعم های شکلات، آلبالو و کلاسیک، از اینجا تهیه نمائید.

بعد از استفاده از پیپ با ابزار موجود می توانید به راحتی لوله ها را تمیز کنید

پیپ کش های حرفه ای برای تست توتون های جدید و یا تست توتون های ترکیبی خود یا توتون های عطری خود از این پیپ استفاده می کنند تا پیپ های گران قیمت و مرد علاقه خود را به دردسر خراب شدن و بد طعم شدن سیگار برگ گرفتار نکنند.

پیپ میسوری مرشام متخلخل سبک و خاص دارای خاصیت رطوبت زدایی مشابه پیپ های گران قیمت تر از نوع meerschaum هستند ،

در حالی که کاسه بزرگ فرو رفته پیپ کاملاً در کف دست قرار می گیرد.

قبل از کشیدن سیگار برگ، تنباکو را با چرخاندن سر سیگار به دور شعله کبریت یا فندک گرم کنید.

مهمتر از آن، روکش کلاهک باد می تواند خاکستر را از بیرون ریختن توسط باد محافظت کند، بنابراین می توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید .

تنباکو های عطری طبیعی بویی ملایم دارند و اکثر طعم ها و بوهای طبیعی مثل عسل،پرتقال،وانیل و غیره در آن ها هست و پس از سوختن شیره کمتری ساخت می‌کنند .

By sam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *