همانند سالن‌های کوچک و .

با گسترش محیط‌‌های عمومی، صنعتی و تجاری، روش‌های سنتی در نظافت دیگر پاسخگوی این محیط‌ها نیستند. اکنون با توسعه و پیشرفت تکنولوژی شاهد ارتقا روش‌های نظافتی هستیم که منجر به کنار رفتن روش‌های قدیمی مانند تی و سطل شده که جایگزین آن دستگاه‌های مکانیزه برای نظافت روزمره محیط‌های عمومی و ساختمان‌های اداری شده‌اند. For more info اسکرابر صنعتی.

کیفیت ارائه خدمات پس از فروش فاکتور بسیار مهمی در قیمت‌گذاری انواع مختلف دستگاه نظافت صنعتی می‌باشد. قیمت زمین شوی‌های کارچر نیز قطعا تحت تاثیر خدمات پس از فروش این دستگاه‌ها است.

یکی از مزیت‌های اسکرابرها نسبت به یکدیگر مجهز بودن به امکان نصب تجهیزاتی نظیر تی، خاک‌انداز، سبد حمل اسپری و دستمال و … می‌باشند.

اسکرابر باتری دار: از دلایل پرکاربرد بودن این وسیله می‌توان به قابلیت جابه‌جای و مانور پذیری بیشتر آن نسبت به نوع برقی و کابل دار اشاره کرد.

هر کدام از انواع این محصول دارای قابلیت‌های متنوع است. می‌توان گفت که نوع سرنشین دار این محصول برای محیط های وسیع بسیار مناسب است؛ چرا که کاربر هنگام استفاده از آن دچار خستگی نمی‌شود. همچنین دقت و سرعت عمل نوع سرنشین دار از مدل دستی خیلی بیشتر است. در صورتی که اسکرابر دستی به دلیل وزن کمی که دارد به راحتی در طبقات و محیط های مختلف قابل حمل است.

اسکرابر دستی به دلیل کوچک بودن و وزن کم ، به راحتی در طبقه ها و محیط های مختلف قابل حمل است.

این نوع از مواد شوینده معمولا در پردازش جرم های خاص مثل رد لاستیک و یا رزین مورد استفاده قرار میگیرند. دستگاه های اسکرابر از مواد شوینده ای استفاده می کنند که هم با انواع کف پوش ها سازگاری داشته باشد و هم به انواع سطوح سرامیک و کاشی و … آسیبی نرساند.

منظور از موتور حرکتی، موتور مجزایی است که دستگاه زمین شوی را به جلو حرکت زمین شوی صنعتی می‌دهد. راحتی استفاده، وزن دستگاه و حجم مخزن فاکتورهای مهمی هستند که تعیین می‌کند یک دستگاه اسکرابر موتور حرکتی داشته باشد یا خیر.

هر چه ظرفیت مخازن بزرگتر باشند مدت زمان بیشتری در واحد زمان میتوانیم سطح زمین را مورد شستشو قرار دهیم. مخازن آب تمیز و آب کثیف جزو تجهیزات جانبی اسکرابر صنعتی هستند و تاثیر چشم گیری در شستشوی سطوح دارند چراکه با استفاده از مخزن آب تمیز می تواند روی سطح مورد نظر آب پاشید و آلودگی را از سطوح جدا کرد و سپس این آلودگی ها را به مخزن آب کثیف انتقال داد و از روی زمین جمع آوری کرد.

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد.

یک دستگاه کف شور سبک با حجم مخزن تا حدود ۵۰ لیتر می‌تواند به راحتی بدون موتور حرکتی کار کند. دستگاه‌های کف شوی بدون موتور حرکتی از چرخش برس‌ها برای حرکت دستگاه به جلو استفاده می‌کنند که میزان نیروی مورد نیاز اپراتور برای انجام این کار را به حداقل می‌رساند.

از سوی دیگر پرزهای برس در شیارها و تمامی درزها وارد شده و آلودگی‌ها را به طور بسیار موثری از آنها خارج می‌‌کند.

این مواد شوینده به گونه ای است که هر نوع آلودگی را از روی سطوح شستشو می دهد.

By sam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *