در چنین انبارهایی با چنین محصولی و با متراژهای معمولا بالا بهتر است از دستگاه‌های اسکرابر سرنشین دار با برس رولی، به دلیل مجهز بودن دستگاه‌های اسکرابر با برس رولی به مخزن زباله جامد (جهت جمع اوری دانه های گرانول در داخل آن ) و یا اینکه ابتدا توسط دستگاههای سوییپر محیط را جاروب نموده و سپس توسط دستگاه اسکرابر محیط را مورد شستشو قرار دهیم. اسکرابر صنعتی

For more info کف شوی صنعتی.

اسکرابر صنعتی دستگاهی است که نه تنها شستشوی محیط را تسهیل می بخشد بلکه کیفیت شستشوی محیط را نیز بالا می برد. محیطی که با روش سنتی نظافت شود هم کار شستشو سخت تر می شود و هم اینکه عملیات نظافت با کیفیت پایین تری صورت می گیرد زیرا نظافت با تی آلودگی را روی محیط پخش می کند و این ممکن است باعث شود سطح مورد نظافت به درستی نظافت نشود و در طولانی مدت به لکه تبدیل شود و روی سطوح کدر شود.

کیفیت ارائه خدمات پس از فروش فاکتور بسیار مهمی در قیمت‌گذاری انواع مختلف دستگاه نظافت صنعتی می‌باشد. قیمت زمین شوی‌های کارچر نیز قطعا تحت تاثیر خدمات پس از فروش این دستگاه‌ها است.

برس یک اسکرابر با سرعت می‌چرخد و آلودگی‌های سطح زمین را جدا می‌کند و هم‌زمان با حرکت دوار برس نیز آب تمیز بر روی سطح زمین پاشش می‌شود.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

با بیشتر شدن تعداد برس دستگاه زمین شوی میتوانیم عرض بیشتری را از سطح زمین مورد پوشش شستشوی مکانیزه دستگاه اسکرابر قرار دهیم.

به طور مثال در طراحی تیغه‌های لاستیکی کارچر آلمان به این نکته بسیار توجه شده است به طوریکه این تیغه‌ها از جنس شفاف، روغنی و ضد سایش می‌باشند و به جای استفاده از لاتکس طبیعی از جنس پلی اورتان ممتاز تولید شده‌اند و در مقابل هرگونه سایش سیار مقاوم می‌باشند.

اسکرابر دستی توسط یک هدایت کننده به سمت جلو هدایت می شود. کاربر همزمان با حرکت خود به دستگاه نیرو وارد می کند و آن را به سمت جلو هدایت می کند. اسکرابر های کوچک و متوسط به این طریق عمل می کنند. جهت استفاده در محیط هایی که وسعت کمی دارند و یا محیط هایی با تراکم بالا مانند مراکز آموزشی یا رستوران ها به کار می روند.

مولفه انتقال قدرت به موتور در همه دستگاه های اسکرابر صنعتی موجود است. نکته ای که در اینجا اهمیت پیدا می کند نوع این مولفه است. آیا مولفه انتقال قدرت در این مدل دستگاه اسکرابر صنعتی گیربکسی میباشد؟ و یا آیا مولفه انتقال قدرت زمین شوی صنعتی از نوع تسمه ای میباشد؟ مسلما برخورداری یک دستگاه اسکرابر از مولفه انتقال قدرت گیربکسی میتواند از مزایا و برتری این مدل اسکرابر به دیگر مدل هایی باشد که از مولفه انتقال قدرت، تسمه ای برخوردارند.

برای مثال باتری‌های نوع لیتیوم-یون قیمت به مراتب بالاتری نسبت به باتری های نیکل-کادمیومی دارند.

مولفه انتقال قدرت از موتور به برس دستگاه اسکرابر صنعتی:

در واقع قیمت کف شوهای کرشر در ایران با توجه به الزام ارائه این سطح از خدمات پس از فروش تعیین شده است.

اسکرابرها انواع کثیفی و آلودگی‌های موجود بر روی سطوح را به نحو موثر جداکرده و جمع‌آوری می‌نماید. در نتیجه عواملی که باعث تار شدن و از بین رفتن براقی و زیبایی سطح شده است حذف می‌شوند.

مخزن آب تمیز: در این مخزن آب به همراه مواد شوینده ریخته می‌شود.

 

By sam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *