برای راه‌اندازی یا تاسیس هر نوع رستورانی، به مجوزهای مختلفی نیاز دارید که برای دریافت هر کدام باید هزینه‌ای پرداخت کنید.

فارغ از نوع کف پوشش، آن باید این قابلیت را داشته باشد تا به راحتی شسته شود. هر نوع پوششی که انتخاب شود به هیچ وجه نباید روغن، آب و غذا را جذب کند.

تجهیزات برودتی بخشی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که از تنوع بالایی برخوردار است؛ بنابراین بسته به فضا باید شکل و ظرفیت این تجهیزات را انتخاب کرد. انواع تجهیزات سرمایشی به شرح زیر است:

این هزینه باید هر ماه پرداخت شود پس برای فروش و تبلیغات طوری برنامه‌ریزی کنید که توانایی پرداخت این حقوق و دستمزد در کنار اجاره‌بها را داشته باشید.

رستوران هلندی لاتور دقیقا همین فریم طراحی را دارد. در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

سعی کنید پرسنلی باتجربه و آموزش‌دیده استخدام کنید تا نیازی به هزینه برای آموزش نباشد.

هر رستورانی به سرآشپز، آشپز، دستیار، گارسون، کارگر، نظافتچی و پیک موتوری نیاز دارد. بسته به حجم کارها و موقعیت مکانی، ممکن است حقوق و دستمزد پرسنل متفاوت باشد.

از طرفی از میان انواع مدل های چیدمان آشپزخانه صنعتی، مدل اسمبلی بهترین چیدمان برای فست فودها یا رستوران های است که منوی دیگ چلوپز صنعتی محدودی دارند، و روند طبخ غذا در آنها تغییر نمی‌کند و اصول ثابت است.

طراحی ارگونومیک انواع مدل های چیدمان آشپزخانه صنعتی منجر به سرعت بخشیدن به همه چیز در آشپزخانه می‌شود.

چیدمان اسمبلی در رستوران سوییت گرین واشنگتون دی سی : دقیقا طراحی دارد که برای فضای غذاخوری خودمانی و سریع طراحی شده است.

تمام آیتم های منو طوری با انتخاب می‌شوند که با این طراحی کاملا همخوان باشند.

For more info دیگ صنعتی.

مسیرهای ورود و خروج باید کاملا مشخص شود و تا احتمال برخورد در رنج صفر باشد. در کنار آن همیشه در چنین چیدمانی وجود بالابر لازم است تا کیفیت غذا با مشکل روبرو نشود.

تجهیزات پذیرایی

تجهیزات و وسایل از جمله اجاق گاز، فر، تجهیزات سرمایشی (یخچال ویترینی و ایستاده)، وسایل پخت و پز، ظروف پذیرایی، لباس کار (با رنگ روشن) کارکنان

By sam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *